Η διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη είναι μια βασική συνιστώσα για την βελτιστοποίηση των αλληλεπιδράσεών σας με το σύνολο των επαφών σας και την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Στηρίζεται σήμερα σε μια συνεπή και ενημερωμένη βάση δεδομένων.
Η επιλογή του κατάλληλου λογισμικού CRM δεν είναι όμως αυτονόητη. Υπάρχουν πολλές λύσεις στην αγορά, η καθεμία με διαφορετικές δυνατότητες, εργαλεία και συγκριτικά πλεονεκτήματα.
Η Winbound σας προσφέρει παρακάτω τρεις βασικές συμβουλές για να επιλέξετε αυτό που θα καλύψει τις ανάγκες σας.
Έχοντας μια κομψή ιστοσελίδα είναι καλό, αλλά αν δεν αποδίδει στις μηχανές αναζήτησης της Google, θα έχετε λίγους επισκέπτες!
Για να επιτύχετε καλά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης, οι τεχνικές, συγγραφικές, οπτικές και αποδοτικές πτυχές είναι οι 4 θεμελιώδεις παράγοντες που πρέπει να προτιμήσετε πριν από οποιαδήποτε άλλη παράμετρο.
Η υπηρεσία Διαπραγμάτευσης προμηθευτών είναι αφιερωμένη στην εξασφάλιση των καλύτερων όρων αγοράς από τους προμηθευτές. Προσφέροντας εργαλεία διαπραγμάτευσης και αξιολόγησης, αυτή η υπηρεσία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μεγιστοποιούν τις οικονομίες τους διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών. Οι επιχειρήσεις μπορούν έτσι να ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τους προμηθευτές και να εξασφαλίσουν μια σταθερή και ποιοτική προμήθεια.
Επιπλέον, η υπηρεσία Διαπραγμάτευσης προμηθευτών βοηθά τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τα κόστη τους και να βελτιώσουν την κερδοφορία τους. Αυτή η υπηρεσία είναι ουσιαστική για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να εκσυγχρονίσουν τις λειτουργίες τους και να μεγιστοποιήσουν την κερδοφορία τους. Χάρη σε μια προληπτική και στρατηγική προσέγγιση, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και τη θέση τους στην αγορά.
Η Ανάλυση Κινδύνου Τηλεφώνου είναι μια καινοτόμος υπηρεσία που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αποκτούν λεπτομερείς χρηματοοικονομικές πληροφορίες για μια εταιρεία με μόνο ένα τηλεφώνημα. Αυτός ο άμεσος αναφοράς παρέχει συστάσεις σχετικά με το αν θα εγκρίνουν, θα επανεξετάσουν ή θα απορρίψουν μια επιχείρηση, καθώς και προτάσεις σχετικά με το όριο πίστωσης. Αυτή η υπηρεσία είναι ιδανική για επιχειρήσεις που χρειάζονται να λαμβάνουν γρήγορες αποφάσεις σχετικά με τις εμπορικές τους σχέσεις.
Με την Ανάλυση Κινδύνου Τηλεφώνου, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτούν μια γρήγορη και ακριβή εκτίμηση της χρηματοοικονομικής φερεγγυότητας μιας εταιρείας, επιτρέποντάς τους να ελαχιστοποιούν τον κίνδυνο απλήρωτων οφειλών και να προστατεύουν τη ροή μετρητών τους. Αυτή η υπηρεσία είναι ένα ανεκτίμητο εργαλείο για οποιαδήποτε επιχείρηση που επιθυμεί να διατηρεί ασφαλείς και κερδοφόρες εμπορικές σχέσεις.
Εάν το έργο σας ξεπερνά την προσφορά υπηρεσιών μας, δεν θα σας αφήσουμε χωρίς βοήθεια. Μέσω του εκτενούς δικτύου συνεργατών μας, μπορούμε να εξασφαλίσουμε επιπλέον προσφορές και να συντονίσουμε ολόκληρο το έργο για εσάς. Έτσι, εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο και μπορείτε να επικεντρωθείτε πλήρως στην επιχείρησή σας – εμείς αναλαμβάνουμε τα υπόλοιπα.
Η HAJUMA® Consulting είναι εξειδικευμένη στην υποστήριξη επιχειρήσεων μέσω δεδομένων ανάλυσης, βελτιστοποίησης διαδικασιών και της ανάπτυξης μιας ισχυρής ψηφιακής παρουσίας.
Επαγγελματική γνώση στη βελτιστοποίηση μάρκετινγκ και ψηφιακή παρουσία:
>Performance-Marketing
>Lead-Management
>Digital Analytics
>Konversions-Optimierung
>Web-Tracking-Lösungen
>Marketing-Prozess-Optimierung
Χάρη στη συνεργασία με κορυφαίους παρόχους τεχνολογίας, η HAJUMA® ανταγωνίζεται ευέλικτα στις καινοτομίες και διασφαλίζει ότι η ποιότητα πληροί πάντα τις υψηλότερες απαιτήσεις.
Η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη σημασία στην διαφανή επικοινωνία και στους ρεαλιστικούς στόχους, οι οποίοι καθορίζονται από κοινού με τους πελάτες. Μέσω μιας ισορροπημένης συνεργασίας μεταξύ δοκιμασμένων μεθόδων και δημιουργικών, νέων προσεγγίσεων, η HAJUMA® εξασφαλίζει βιώσιμη επιτυχία στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Η υποστήριξη της διαχείρισης έργων περιλαμβάνει υπηρεσίες «κατ' επιλογή» προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε φορέα έργου. Ο στόχος είναι να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε διοικητικά και τεχνικά τους φορείς έργων στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σταθμών.
Η Edge Stickers εκτυπώνει κατά παραγγελία μια μεγάλη ποικιλία αυτοκόλλητων σε όλα τα σχήματα, μεγέθη και ποσότητες για επιχειρήσεις, εκδηλώσεις και κοινότητες.
Η δημιουργία μιας στατικής ιστοσελίδας – βιτρίνας είναι λειτουργική για την αρχική φάση εισόδου στο διαδίκτυο μικρών επιχειρήσεων.
Ένα πρώτο βήμα προς την ψηφιοποίηση και την αύξηση της ορατότητας της επιχείρησης σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου ο ανταγωνισμός δεν καθορίζεται πλέον από την εγγύτητα χιλιομέτρων παρόμοιων δραστηριοτήτων αλλά από το ίδιο το δίκτυο.
Τι είναι μια ιστοσελίδα βιτρίνας;
Όταν μια επιχείρηση επιλέγει να παρουσιάσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στο διαδίκτυο, συνήθως επιλέγει να δημιουργήσει μια "ιστοσελίδα βιτρίνας", δηλαδή μια ιστοσελίδα αφιερωμένη στην παρουσίαση της επιχείρησης, των αξιών της και των σημείων ισχύος της.
Προθεσμίες παράδοσης;
Μετά από τρεις συναντήσεις περίπου 60 λεπτών που είναι χρήσιμες για την κατανόηση των αναγκών του πελάτη, θα είναι ευθύνη του αγοραστή να στείλει φωτογραφίες, κείμενα, βίντεο και χρήσιμα δεδομένα για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας.
Μετά από 14 εργάσιμες ημέρες από την αποστολή του υλικού, θα παρουσιαστεί η πρώτη πλοηγίσιμη έκδοση, η οποία μπορεί να υποστεί μη δομικές τροποποιήσεις.
Μετά από 21 εργάσιμες ημέρες από την αποστολή του υλικού, θα παραδοθεί η ιστοσελίδα.
Πώς γίνεται η επικοινωνία;
Μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, βιντεοδιασκέψεων μέσω skype, εργαλείων μηνυμάτων whatsapp, άμεσης επαφής αν βρίσκεστε στην περιοχή.
Τι συμβαίνει μετά την αγορά;
Χάρη στα δεδομένα που θα παρέχετε κατά την εγγραφή για την αγορά της υπηρεσίας, θα σας ξανακαλέσουν εντός 6 ωρών και μετά την πρώτη γνωριμία θα σας παρουσιαστεί το χρονοδιάγραμμα των εργασιών.
Είμαστε η Zuhaus Agency - μια ομάδα που δεσμεύεται να παρέχει υψηλής ποιότητας, δημιουργικές λύσεις που είναι προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες και στόχους σας μέσω πολυκαναλικών λύσεων μάρκετινγκ, δημιουργικού σχεδιασμού και παραγωγής για τα υλικά σας εντός και εκτός καταστήματος. Δεν αφήνουμε καμία πέτρα ακατέργαστη στην αναζήτηση της καλύτερης έκβασης για το έργο σας.
Το πάθος μας αντικατοπτρίζεται στις ερωτήσεις που κάνουμε, στη στρατηγική που δημιουργούμε και στις τελικές λύσεις που αναπτύσσουμε. Από την εκκίνηση μιας ιστοσελίδας μέχρι την οργάνωση μιας ψηφιακής καμπάνιας μάρκετινγκ ή το σχεδιασμό και την εκτύπωση ενός φυλλαδίου ή ενός POSM, η εξειδικευμένη γνώση, ο χρόνος και η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι απαραίτητα όταν πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο προϊόν και την επιτυχία των έργων.
Έχουμε μεγάλη εμπειρία στις παρακάτω υπηρεσίες:
Digital Marketing
SEO
Email Marketing
Social Media
Content Creation
Community Management
Paid Media
Paid Social
Website Development
Web Design
Influencer Marketing
Traditional Marketing
Packing Solutions
Digital Printing
POSM Production
POSM Design
Branding
Promotional Products
Είμαστε αρκετά μικροί για να νοιαζόμαστε και αρκετά μεγάλοι για να παραδίδουμε και είστε καλεσμένος να ανακαλύψετε περισσότερα σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://zuhauspromo.com
Αναπτύσσουμε εταιρικές ιστοσελίδες για επιχειρήσεις του τομέα B2B.
Αλλά δεν μένουμε μόνο στη φάση του σχεδιασμού. Είμαστε ειδικοί στο βιομηχανικό SEO και κάνουμε την ιστοσελίδα να δουλεύει για την επιχείρησή σας, επιτυγχάνοντας:
- Νέους πελάτες
- Νέους τομείς
- Νέες αγορές
"Γέφυρα μεταξύ Ισπανικής Αριστείας και Ιταλικής Αγοράς"
Η Origini ιδρύθηκε με σκοπό να προστατεύσει και να αναδείξει στην Ιταλία τα ισπανικά brands αριστείας υψηλής ποιότητας, με στόχο να προσφέρει μια μοναδική υπηρεσία σε όλους τους Ισπανούς παραγωγούς που στοχεύουν στην αριστεία και επιθυμούν να γίνουν γνωστοί πέρα από τα σύνορά τους. Η Origini είναι περισσότερη από μια εταιρεία: είναι ένα πάθος για την αναζήτηση των αυθεντικών ριζών των ισπανικών προϊόντων. Με αδιάκοπη αφοσίωση στην ποιότητα και την μοναδικότητα, δεσμευόμαστε εδώ και αρκετά χρόνια να γνωστοποιήσουμε τα καλύτερα κρέατα και τα καλύτερα brands που προσφέρει η ισπανική αγορά, δημιουργώντας σημαντικές συνεργασίες με πολλούς από τους μεγαλύτερους διανομείς στην Ιταλία.
"Ένα Έργο Κοινής Αριστείας..."
Η όραση της Origini είναι να προσφέρει στους εμπορικούς της εταίρους ένα σχέδιο "WIN WIN" όπου δημιουργείται μια ευνοϊκή κατάσταση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Η Origini στοχεύει να γίνει σημείο αναφοράς για την ιταλική διανομή που προσπαθεί να ξεχωρίσει για την ποιότητα και την αυθεντικότητα των προϊόντων της, προσφέροντας όχι μόνο αποκλειστικές γαστρονομικές εμπειρίες, αλλά και συναρπαστικές ιστορίες που γιορτάζουν τις περιπέτειες τεχνιτών ή επιχειρηματιών που, με θυσία και αφοσίωση, καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στην εκτενή ισπανική επικράτεια.
"Ένα Ταξίδι στη Γεύση και την Αυθεντικότητα..."
Από γαστρονομικές λιχουδιές όπως οι αντσούγιες της Θάλασσας Cantabrico μέχρι αριστουργήματα για κρεατοφάγους με επιλογές από αυτόχθονα ισπανικά και πορτογαλικά κρέατα, φτάνοντας μέχρι τα καλύτερα κρέατα Patanegra. Οι συνεργασίες μας αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας για την αναζήτηση της αποκλειστικότητας και της ποιότητας. Κάθε εταιρεία έχει επιλεγεί με προσοχή και προσοχή για να προσφέρει στους πιο απαιτητικούς πελάτες μας συνέχεια, ποιότητα και αυθεντικότητα.
Σύμβουλος SEO εδώ και 10 χρόνια, σας προτείνω τις υπηρεσίες μου. Έλεγχος SEO, στρατηγική netlinking, branding... Θα σας συνοδεύσω στην υλοποίηση των στρατηγικών SEO σας.
Ιδρυμένη το 2008 και με έδρα την ζωντανή πόλη του Λονδίνου, η HQ Software είναι μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ που ειδικεύεται σε λογισμικό διαχείρισης επιχειρήσεων. Είμαστε παθιασμένοι με το να βοηθάμε τις επιχειρήσεις να ευημερούν διαδικτυακά και είμαστε περήφανοι που είμαστε μία από τις λίγες εταιρείες που εστιάζουν αποκλειστικά σε λύσεις CRM. Πιστεύουμε στο να κάνουμε αυτό που ξέρουμε καλύτερα, να βοηθάμε τους πελάτες μας να πετυχαίνουν.
Η πλατφόρμα αυτοματοποίησης μάρκετινγκ της RedEye έχει σχεδιαστεί για επιχειρήσεις B2C που επιθυμούν να δημιουργήσουν σημαντικές, πολυκαναλικές εμπειρίες πελατών. Με έμφαση στην εξατομίκευση και την έξυπνη αυτοματοποίηση, η πλατφόρμα μας βοηθά τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδά τους κατά 38% μέσα στον πρώτο χρόνο.
Διευκολύνουμε τη συγκέντρωση όλων των δεδομένων πελατών σας, συνδυάζοντας πολλές πηγές σε μια ενιαία εικόνα πελάτη εμπλουτισμένη με συμπεριφορικές πληροφορίες. Αυτό σας επιτρέπει να εμπλέκετε τους πελάτες με το σωστό μήνυμα τη σωστή στιγμή, αυξάνοντας τόσο την εμπλοκή όσο και τις μετατροπές.
Με τη δύναμη της AI και της μηχανικής μάθησης, προβλέπουμε μελλοντικές συμπεριφορές, ώστε να μπορείτε να αποκτάτε, να αναπτύσσετε και να διατηρείτε πελάτες σε μεγάλη κλίμακα. Ο διαισθητικός δημιουργός καμπανιών μας διευκολύνει το σχεδιασμό αυτοματοποιημένων καμπανιών κύκλου ζωής, και τα δυναμικά εργαλεία email σας βοηθούν να δημιουργείτε προσαρμοσμένα μηνύματα σε λίγα λεπτά.
Σας υποστηρίζουμε σε κάθε βήμα της διαδικασίας—από την εκπαίδευση και στρατηγικές συμβουλές μέχρι τη συνεχιζόμενη επιτυχία των πελατών—λειτουργώντας ως επέκταση της ομάδας σας, δεσμευμένοι να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε τους στόχους μάρκετινγκ και να χτίσετε ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες σας.
Είμαστε η δημιουργική, branding & ψηφιακή εταιρεία που το κάνει να συμβαίνει.
Μετατρέπουμε τις ιδέες σε αξέχαστο δημιουργικό αποτέλεσμα. Η ομάδα μας παραδίδει διακριτά σχέδια, δημιουργεί συναρπαστικές καμπάνιες, εμπνέει επιδραστικό branding και αναπτύσσει δυναμικές ψηφιακές λύσεις που βοηθούν στην αναβάθμιση των brands, την εμπλοκή του κοινού, την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και την προώθηση της ανάπτυξης.
Drift Digital : Γαλλικό διαδικτυακό γραφείο ειδικευμένο στη δημιουργία αποδοτικών ιστοσελίδων, SEO, φιλοξενία και συντήρηση. Εξειδίκευση σε UI/UX και ψηφιακή στρατηγική για να ενισχύσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο.
Η υποστήριξη για την είσοδο στην αγορά είναι μια βασική υπηρεσία για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να εισάγουν νέα προϊόντα ή υπηρεσίες στην αγορά. Αυτή η υπηρεσία περιλαμβάνει μια σειρά δραστηριοτήτων που κυμαίνονται από την έρευνα αγοράς έως τη στρατηγική λανσαρίσματος, περνώντας από την τοποθέτηση του προϊόντος. Χάρη σε επαγγελματική υποστήριξη, οι επιχειρήσεις μπορούν να μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας τους διασφαλίζοντας ότι το προϊόν τους ανταποκρίνεται στις ανάγκες της στοχευόμενης αγοράς.
Επιπλέον, αυτή η υπηρεσία βοηθά τις επιχειρήσεις να πλοηγηθούν στις πολυπλοκότητες των κανονιστικών απαιτήσεων και να αναπτύξουν αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Με την κατάλληλη υποστήριξη, οι επιχειρήσεις μπορούν να λανσάρουν τα προϊόντα τους με αυτοπεποίθηση, ελαχιστοποιώντας τους κινδύνους και μεγιστοποιώντας τις ευκαιρίες ανάπτυξης. Αυτό επιτρέπει όχι μόνο την επίτευξη των εμπορικών στόχων αλλά και την ενίσχυση της παρουσίας της μάρκας στην αγορά.
Σχεδιάζουμε και διαχειριζόμαστε τα κοινωνικά σας προφίλ με εξατομικευμένες στρατηγικές για να βελτιώσουμε την ορατότητα της μάρκας σας. Δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου, αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες και συνεχής διαχείριση για να αυξήσουμε την αλληλεπίδραση και την εμπλοκή του κοινού σας.
Η WebGuruz Technologies Pvt Ltd είναι μια κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης HubSpot και ψηφιακού μάρκετινγκ, αφιερωμένη στην ενδυνάμωση των επιχειρήσεων μέσω καινοτόμων ψηφιακών λύσεων. Δημιουργούμε πύλες HubSpot υψηλής απόδοσης που προάγουν την ανάπτυξη και την εμπλοκή, ενώ συμπληρώνουν τις ισχυρές υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ που προσφέρουμε. Η εμπειρία μας περιλαμβάνει SEO, PPC, μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών μέσων, δημιουργία περιεχομένου και μάρκετινγκ μέσω email για να διασφαλίσουμε μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή παρουσία. Από προσαρμοσμένες ενσωματώσεις HubSpot μέχρι πλήρους κλίμακας ψηφιακές καμπάνιες μάρκετινγκ, παρέχουμε εξατομικευμένες λύσεις που προσφέρουν μετρήσιμα αποτελέσματα.
Wertgenau Immobiliengutachter München: Ο συνεργάτης σας για ανεξάρτητες εκτιμήσεις ακινήτων
Ως έμπειρη οργανωτική αρχή εκτιμητών από το Μόναχο, σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες στον τομέα της εκτίμησης ακινήτων. Η ομάδα μας από πιστοποιημένους εκτιμητές ακινήτων είναι στη διάθεσή σας με πολυάριθμες εμπειρίες και βαθιά εξειδίκευση, προκειμένου να προσδιορίσει την πραγματική αξία του ακινήτου σας. Είτε πρόκειται για αγορά, πώληση ακινήτου, κληρονομιές, διαζύγια, φορολογικά ζητήματα ή αναγκαστικές πλειστηριασμούς – παρέχουμε ακριβείς και νομικά συμμορφούμενες εκτιμήσεις σε δίκαιες τιμές.
Η ανεξάρτητη συμβουλευτική μας και η ατομική φροντίδα των πελατών μας βρίσκονται στο επίκεντρο της εργασίας μας. Κατανοούμε τη σημασία μιας αξιόπιστης εκτίμησης ακινήτου και γι' αυτό χρησιμοποιούμε διάφορες μεθόδους εκτίμησης, προκειμένου να σας προσφέρουμε μια ρεαλιστική εκτίμηση. Οι εκθέσεις μας είναι λεπτομερείς, κατανοητές και πληρούν τις νομικές απαιτήσεις, καθιστώντας τις κατάλληλες τόσο για διοικητικούς όσο και για δικαστικούς σκοπούς.
Η Wertgenau Immobiliengutachter München διακρίνεται για την ταχεία προγραμματισμένη ραντεβού και την αποτελεσματική δημιουργία εκθέσεων. Χάρη στο δίκτυό μας από πιστοποιημένους εκτιμητές και τη γεωγραφική κατανομή, μπορούμε να σας εγγυηθούμε σύντομες διαδικασίες και γρήγορη επεξεργασία των αιτημάτων σας. Οι εκθέσεις μας, που είναι δομημένες σε ενότητες, σας προσφέρουν επίσης μια οικονομικά αποδοτική και ευέλικτη λύση, ακριβώς προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας.
Εμπιστευθείτε την εμπειρία της Wertgenau Immobiliengutachter München – είμαστε ο αξιόπιστος συνεργάτης σας για μια αντικειμενική και ανεξάρτητη εκτίμηση ακινήτων στο Μόναχο και την περιοχή γύρω από αυτό.
Στον ψηφιακό κόσμο, η ορατότητα είναι καθοριστική για την επιτυχία. Η Alphabytes υποστηρίζει τις επιχειρήσεις να φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους online. Με προσαρμοσμένες στρατηγικές online marketing, φροντίζουμε ώστε η μάρκα σας να είναι στο επίκεντρο και να είναι μακροχρόνια επιτυχής.
Αποτελεσματικό marketing με Meta, Google Ads & Social Media: Αναπτύσσουμε στοχευμένες καμπάνιες σε Meta (Facebook, Instagram), Google Ads και άλλες πλατφόρμες Social Media, που φέρνουν όχι μόνο κλικ, αλλά και μετατροπές. Μέσω βέλτιστης έρευνας λέξεων-κλειδιών και ακριβούς στόχευσης, τοποθετούμε τις διαφημίσεις σας εκεί που είναι ενεργή η στοχευμένη σας ομάδα.
Ατομικές στρατηγικές για μέγιστη εμβέλεια: Κάθε επιχείρηση είναι μοναδική – γι' αυτό δημιουργούμε ατομικές στρατηγικές marketing, προσαρμοσμένες στους στόχους σας. Είτε πρόκειται για branding, δημιουργία leads ή πωλήσεις – με την Alphabytes αυξάνετε την εμβέλειά σας και εξασφαλίζετε την ψηφιακή επιτυχία.
Η Alphabytes καθιστά την επιχείρησή σας ορατή εκεί που έχει σημασία.
Οποιοδήποτε CMS από τον παλιό σας πάροχο προς τον νέο πάροχο.
Κλωνοποίηση της ιστοσελίδας σας
Μεταφορά ονόματος τομέα
Μέγιστος χρόνος παράδοσης: 15 ημέρες
Μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, θα σας ζητηθούν τα απαραίτητα στοιχεία για την επεξεργασία της.
Μεταφορά της ιστοσελίδας σας WordPress, Magento, Joomla, ή οποιαδήποτε μεταφορά ιστοσελίδας από τον παλιό διακομιστή φιλοξενίας στον νέο διακομιστή φιλοξενίας.
Οι νέες πλατφόρμες επικοινωνίας όπως το twitter ή το facebook μας οδηγούν να καινοτομήσουμε και να επανασχεδιάσουμε τις παραδοσιακές μεθόδους εργασίας μας.
Είμαστε προσεκτικοί στην υποστήριξη των επιχειρήσεων σε αυτά τα νέα πεδία και στις ειδικότητες και περιορισμούς που χαρακτηρίζουν αυτές τις νέες μορφές επικοινωνίας. Για αυτό, προσλαμβάνουμε νέες και δυναμικές ομάδες, με ισχυρές δεξιότητες στον τομέα της διαδικτυακής επικοινωνίας, προκειμένου να διασφαλίσουμε την εξατομικευμένη παρακολούθηση κάθε πελάτη.
Η Seventic υλοποιεί πολυκαναλικές καμπάνιες γενιάς leads B2B που επιτρέπουν την τροφοδότηση των πωλητών των πελατών μας με έργα ή ποιοτικά ραντεβού.
Άμεση προσέγγιση μέσω τηλεφωνικής προώθησης, σε συνδυασμό με καμπάνιες email marketing με σενάριο και ενέργειες social selling.
Με το μηνιαίο μας σχέδιο SEO, σας βοηθάμε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να βελτιώσετε την ορατότητά σας στις μηχανές αναζήτησης, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση της οργανικής κίνησης προς την ιστοσελίδα σας, καθώς και σε περισσότερες επισκέψεις, πελάτες και πωλήσεις.
Είτε επιθυμείτε να βελτιστοποιήσετε τη θέση μιας μικρής επιχείρησης, μιας μεγάλης εταιρείας, ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ή οποιουδήποτε άλλου τύπου επιχείρησης, σε τοπικό, εθνικό ή διεθνές επίπεδο, η εμπειρία και η στρατηγική μας προσέγγιση θα σας επιτρέψουν να αποκτήσετε μεγαλύτερη ορατότητα στις κύριες μηχανές αναζήτησης, με στόχο να εξασφαλίσετε τις πρώτες θέσεις.